Karin & Mari

Mitt foto
Karin & Mari Kock/näringsterapeut. Varför gör vi en blogg ihop? Vi brinner för att inspirera DIG!! Till att hälsosam mat är både enkelt,roligt och fantastiskt gott! VÅGA,LEKA,SMAKA,NJUTA. Så lyckas du i köket!!! Lycka Karin & Mari

lördag 3 april 2010

Glad påsk!!!


Efter 2 hektiska veckor med flytt, planering av renovering och en mängd restaurangbesök i brist på tid vid spisen så vilar vi upp oss vid härliga bråviken.
Har suttit ute hela förmiddagen i solen och skrivit ihop mängder av nya spännande recept som jag tänkte dela med mig till er under våren.
Den som väntar på något gott...

Jag har också hunnit med att gömma dagens alla påskägg runt om i trädgården som påskharen var här och lämnade.

Påskgodiset i år består av mycket blandade nötter i god ekologisk mörk choklad, hemgjorda fruktbars och torkad frukt.
Det gillar lilleman här i huset eller vi får väl se, det har varit mycket prat om "riktigt"godis inför påsken nu när det har slinkit ner en och annan smågodis i hans mun efter vinterns alla dagiskalas har jag förstått.
Men det är väl bara att börja inse att min lilla kille börjar bli stor och snart kan jag inte bestämma över vad som åker in och inte i den lille munnen.
men jag lovar mig själv att kämpa in i det sista.

Nästa vecka bjuder på nya spännande projekt och dagens tanke går till min kära vän Karin som banat i väg på utmanande äventyr.

Lycka till er alla
Mari!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar