Karin & Mari

Mitt foto
Karin & Mari Kock/näringsterapeut. Varför gör vi en blogg ihop? Vi brinner för att inspirera DIG!! Till att hälsosam mat är både enkelt,roligt och fantastiskt gott! VÅGA,LEKA,SMAKA,NJUTA. Så lyckas du i köket!!! Lycka Karin & Mari

torsdag 22 april 2010

Soppa i höstrusket???


Våren känns långt långt borta, i dag när jag kom hem efter en långpromenad kändes det nästan som höst i luften.
Kallt, mulet och snöblandat regn är det verkligen snart maj?

1:a Maj startar jag min rawfoodmånad och då vill jag ha sooolen med mig.
Det känns mycket lättare att äta raw när det är varmt ute, längtar såå tills att mixtrande och mixande.
Häng gärna med mig jag ska verkligen försöka lägga ut alla recept på allt smarrigt om tid finns.

Det har varit lite ont om det på sista tiden, min lilltjej har blivit extremt mammig och egentiden har fått stå åt sidan.


I dag blev det inte raw till lunch utan Karins gudomliga
Blomkålssoppa med rostad vitlök.

Receptet finner du under soppor.

Mari!

1 kommentar:

  1. Hej Mari!
    Den var så god den soppan mumms :) Jessica

    SvaraRadera