Karin & Mari

Mitt foto
Karin & Mari Kock/näringsterapeut. Varför gör vi en blogg ihop? Vi brinner för att inspirera DIG!! Till att hälsosam mat är både enkelt,roligt och fantastiskt gott! VÅGA,LEKA,SMAKA,NJUTA. Så lyckas du i köket!!! Lycka Karin & Mari

lördag 17 april 2010

Ljuva egentid!

I går bestämde jag med mig själv att jag måste ta hand lite bättre om mig själv, det glöms lätt bort när man har 2 småbarn hemma som slåss om ens uppmärksamhet.
Så i går gick jag och tog mig en oljemassage som gjorde underverk för både kropp och själ.
Kvällen avslutades med ett gott vin och underbara ostar med tryffelhonung från söderhallarna och en liten överaskning till min älskling ( Passade på att boka in en massage till honom också vilket uppskattades. )

I dag var jag barnfri hela förmiddagen vilket "firades" med en ljuvlig brunch på mosebacke tillsammans med min kära vän Karin.
Mycket snick snack, god mat och en stunds strosande på söder kan verkligen ladda batterierna till att bli en bättre mamma och medmänniska.

Ta hand om er

Mari!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar