Karin & Mari

Mitt foto
Karin & Mari Kock/näringsterapeut. Varför gör vi en blogg ihop? Vi brinner för att inspirera DIG!! Till att hälsosam mat är både enkelt,roligt och fantastiskt gott! VÅGA,LEKA,SMAKA,NJUTA. Så lyckas du i köket!!! Lycka Karin & Mari

söndag 7 februari 2010

Tävling rensa ut och casha in!!!

Jag skriver mycket om att rensa kroppen och hur bra man mår efter det.
Att rensa i garderoben, skafferiet, bland barnens leksaker eller vad det nu kan vara kan får en att må minst lika bra efteråt.
Att ta tag i saker man bara skjuter upp är verkligen en befrielse för hela själen.

Jag har länge haft ångest för min lilla Douglas pytterum med tonvis med leksaker, så en dag kom det ett mail om en tävling "sveriges stökigaste barnrum" självklart anmälde jag Douglas rum och nu 2 veckor senare kom han med som finalist.
Så hjälp oss i kaoset och gå in på loppi.se och rösta på Douglas rum bidrag 10.
Klicka på rubriken upptill
Tävling rensa ut och casha in.

Tack och puss på er alla hoppas ni får en skön söndag!
Mari

2 kommentarer:

  1. Härligt att komma in och läsa eran sköna blogg!
    Efter en lång tids inaktivitet och idétorka i köket blir jag nu så inspirerad av era sköna recept så nu är det bara att sätta igång igen!! Tillbaka till verkligheten...
    Självklart har jag röstat på D´s rum!
    Må så gott och massa kärlek/Ninni

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅ tack kära Ninni vad roligt att läsa.
    Stor kram till dig.
    Mari

    SvaraRadera