Karin & Mari

Mitt foto
Karin & Mari Kock/näringsterapeut. Varför gör vi en blogg ihop? Vi brinner för att inspirera DIG!! Till att hälsosam mat är både enkelt,roligt och fantastiskt gott! VÅGA,LEKA,SMAKA,NJUTA. Så lyckas du i köket!!! Lycka Karin & Mari

måndag 1 februari 2010

Afrodans var det här!


Att träna har verkligen varit min svaga punkt.
Hur nyttigt jag än må äta så är träning för kroppen minst lika viktigt för en optimal hälsa.

Och efter 2 barn ser kroppen verkligen annorlunda ut.
Men så en dag i förra veckan bestämde jag mig bara för att NU SKA jag börja träna och så fick det bli.
Att stå på gymmet har aldrig riktigt varit min grej därav alla köpta gym kort som aldrig använts.

Så nu har jag istället börjat dansa afrikansk dans och woow vilken härlig träning, man släpper på alla hämningar och få vara riktigt " ful " och härlig för en timme.

Jag lever mig verkligen in i musiken och det känns nästan som man befinner sig i Africas djungel.

Seratoninnivån ligger på topp när man går därifrån och jag kan rekommendera den här dansen starkt om man gillar att göra något annorlunda :)


Lycka Mari!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar