Karin & Mari

Mitt foto
Karin & Mari Kock/näringsterapeut. Varför gör vi en blogg ihop? Vi brinner för att inspirera DIG!! Till att hälsosam mat är både enkelt,roligt och fantastiskt gott! VÅGA,LEKA,SMAKA,NJUTA. Så lyckas du i köket!!! Lycka Karin & Mari

onsdag 23 september 2009

Älska mera!!!


Efter en graviditet, en förlossning, en skrikande bebis mjölksprutande bröst och brist på sömn är det kanske inte så konstigt att inte sexlusten ligger på topp.
Så i dag gjorde jag mig en härlig shake på frysta bananer, cacaonibs och macapulver.
Choklad vet ju alla att man blir så där glad och nöjd av och maca är en rot från Peru som sägs sätta fart på sexlusten.
Självklart lurade jag förstås i min kära pojkvän en liten drink också!!!

Natti natti be happy!
Lek Mari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar