Karin & Mari

Mitt foto
Karin & Mari Kock/näringsterapeut. Varför gör vi en blogg ihop? Vi brinner för att inspirera DIG!! Till att hälsosam mat är både enkelt,roligt och fantastiskt gott! VÅGA,LEKA,SMAKA,NJUTA. Så lyckas du i köket!!! Lycka Karin & Mari

fredag 25 september 2009

Uppiggande energikick!


I natt vaknade jag av min kära dotters skrik, tittade på kl som visade 03 15, tittade på Jolie som inte alls hade någon lust att somna om. Ja så det var bara att kliva upp och gilla läget. När kl närmade sig halv 6 började hennes stora ögon att så smått rulla upp och ner upp och ner, Yes tänkte jag nu kommer hon snart att somna in så jag börjar gå mot sovrummet för att lägga oss till sömns zzzzzz tror jag. "Godmorgon mamma jag är hungrig" ja ha då var det Douglas som vaknade, det var bara att sätta i gång att göra frukost ingen sömn här inte. Tittade i kylen och såg att jag hade kvar lite rödbetor från bondens marknad, perfekt det fick bli en uppiggande drink för att vakna till liv på rödbetor lite morot och rejält med ingefära till frukost för mig. Super en dag som denna, rödbetorna får rena min kropp i stället för sömn. Nu ska jag åka till Karin och äta hennes fantastiska lunch sista dagen för denna säsongen.
Lycka Mari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar