Karin & Mari

Mitt foto
Karin & Mari Kock/näringsterapeut. Varför gör vi en blogg ihop? Vi brinner för att inspirera DIG!! Till att hälsosam mat är både enkelt,roligt och fantastiskt gott! VÅGA,LEKA,SMAKA,NJUTA. Så lyckas du i köket!!! Lycka Karin & Mari

torsdag 3 december 2009

Decembertrött!


Nu när det bara blir bara mörkare och mörkare känner jag verkligen hur man blir blekare och blekare och får ett begär av vitaminer och antioxidanter. I dag gjorde jag mig en juice fullspäckad med betakaroten och Vitamin C. I hopp om att den ska få min hy att stråla i vintermörkret lika mycket som mitt inre ;)

Morot & clementinjuice med ingefära!


2 stora morötter

2 st clementiner

1 bit färsk ingefära


Skala morötterna om dom inte är eko, ingefäran och clementinerna och kör i råsaftscentrifug.

Drick och bli kvick!
Mari

1 kommentar:

  1. låter som en god och uppiggande drink i detta vintermörker :) var har du köpt din råsaftscentrifug? var den dyr? jag har funderat på att köpa en, men jag vet inte vilken sort som är bra? något tips?:p

    ha en bra dag! kramkram

    SvaraRadera