Karin & Mari

Mitt foto
Karin & Mari Kock/näringsterapeut. Varför gör vi en blogg ihop? Vi brinner för att inspirera DIG!! Till att hälsosam mat är både enkelt,roligt och fantastiskt gott! VÅGA,LEKA,SMAKA,NJUTA. Så lyckas du i köket!!! Lycka Karin & Mari

måndag 7 december 2009

En dag på jobbet!

Det var riktigt kul att vara tillbaka på jobbet i dag även fast det bara var för en dag.
Jolie var med och skötte sig fint.
Reneè hade plåtning för nya kokboken och gick loss i köket.
Det är alltid lika kul att stå i köket tillsammans med henne hon sprudlar av ideèr.
Dem flesta av recepten kommer hon nog på i sömnen men resultaten blir verkligen inspirerande, roligt och fantastiskt gott.
Vi han med både varmt, kallt, rawgottis och en mängd goda guckor blev till otroliga bilder.
Mer kan jag inte avslöja, men att boken kommer bli unik det är ett säkert kort.

Våga Mari!

2 kommentarer:

  1. hej!
    tack för tipset, det ska jag kolla upp :)
    hoppas att ni har haft en bra dag! kramar

    SvaraRadera
  2. den lägger jag nog till i min kokboks samling :)

    SvaraRadera