Karin & Mari

Mitt foto
Karin & Mari Kock/näringsterapeut. Varför gör vi en blogg ihop? Vi brinner för att inspirera DIG!! Till att hälsosam mat är både enkelt,roligt och fantastiskt gott! VÅGA,LEKA,SMAKA,NJUTA. Så lyckas du i köket!!! Lycka Karin & Mari

tisdag 15 december 2009

LYCKA!!!

Befinner mig hos min kära mamma på sooliga Öland.
Att bara få va är helt underbart vi gör absolut ingenting mer än att andas frisk luft, lagar goda middagar och leker i snön.
Det kan nog bli lite glest mellan inläggen pga riktigt slowmotion uppkoppling.
Men ingen stress här inte det hör liksom inte till har jag förstått.

I helgen hade vi dop för lilltjejen och det blev en härlig buffè med en massa goda guckor som Bön & mynta, Äpplechutney, Ädelost & aprikos, Tomat, ingefära & cachewnötter, och spett, lammfärsbiffar, grönsakastavar, fikon & getostpaj med valnötter, nybakat bröd, kex, fruktfat och hembakade pepparkakor.
Samt ett gäng härliga människor som förgyllde vår dag.

Lycka Mari!

1 kommentar:

  1. gud vad hungrig jag blir av att läsa detta :p

    hoppas att du får en underbar helg! take care! kram

    SvaraRadera