Karin & Mari

Mitt foto
Karin & Mari Kock/näringsterapeut. Varför gör vi en blogg ihop? Vi brinner för att inspirera DIG!! Till att hälsosam mat är både enkelt,roligt och fantastiskt gott! VÅGA,LEKA,SMAKA,NJUTA. Så lyckas du i köket!!! Lycka Karin & Mari

onsdag 28 oktober 2009

Bästa vännen i köket!!!


När det kanske inte alltid är så roligt att stå i köket och tillreda dagens middag, brist på tid med kanske hungriga och gnälliga barn och tusen andra saker man skulle behöva ta tag i känns den lättaste utvägen att kanske slänga i några mamma scans köttbullar i stekpannan. Men gör inte det. Ett litet tips till alla er som har ont om tid i köket är min bästa kompis den fantastiska mixern. Utan den hade allt blivit så mycket tråkigare och tagit väldigt lång tid.
Det är bara att slänga ner det man tycker är gott och antingen gör man bollar eller biffar eller goda röror ja man kan verkligen variera sig i oändligheter, och snabbt går det dessutom.

Den här veckan tänkte jag dela med mig av lite olika recept jag brukar göra med min kompis:)

VÅGA LEK Mari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar