Karin & Mari

Mitt foto
Karin & Mari Kock/näringsterapeut. Varför gör vi en blogg ihop? Vi brinner för att inspirera DIG!! Till att hälsosam mat är både enkelt,roligt och fantastiskt gott! VÅGA,LEKA,SMAKA,NJUTA. Så lyckas du i köket!!! Lycka Karin & Mari

torsdag 22 oktober 2009

CLEAN GREEN!!!



2 nätter i rad nu har lillskruttan hållit mig vaken med ett " ljuvligt" skrik. Vaknade i morse och kände att en förkylning är på gång. Jag är verkligen beroende av sömn, får jag inte den blir jag riktig sur och grinig (fråga min kära pojkvän) och känner på en gång att kroppen inte har fått "städa" igenom ordentligt. Men som tur är har jag hjälpmedel som bara är ett måste en sådan här morgon min GRÖNA drink den får mig verkligen att piggna till och rensa ut skräp ur kroppen som inte hör hemma. Till den här drinken använder jag en råsaftscentrifug men har man inte det kan man alltid köra i mixern.

CLEAN GREEN!

1 äpple

1 päron
1 kiwi

1 msk mighty greenspulver från Alpha plus

1 tsk C vitpulver från Alpha plus


Drick och bli pigg
Mari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar