Karin & Mari

Mitt foto
Karin & Mari Kock/näringsterapeut. Varför gör vi en blogg ihop? Vi brinner för att inspirera DIG!! Till att hälsosam mat är både enkelt,roligt och fantastiskt gott! VÅGA,LEKA,SMAKA,NJUTA. Så lyckas du i köket!!! Lycka Karin & Mari

torsdag 26 november 2009


En FAVORIT!!!!!
En utstickare,bland dom klassiska förkläderna där hemma.
Kanske inte skulle passa i de vardagliga jobbet,men absolut på en matlagningskurs eller en föreläsning, eller bara piffa till de hemma i köket.
Men jag tror att de får bli en JULKLAPP till mig och Mari,med trycket KarisMat kanske......
I ett tidigare inlägg här på sidan,nämde Mari om detta förkläde.Jag får där ta på mig att fel information om förklädets designer las ut.
Design: Josephini Drakenberg pris ca 549 kr

Önska
Karin

1 kommentar:

  1. I love!!!
    Julklapp låter toppen kram på dig min vän!
    Lycka Mari!

    SvaraRadera