Karin & Mari

Mitt foto
Karin & Mari Kock/näringsterapeut. Varför gör vi en blogg ihop? Vi brinner för att inspirera DIG!! Till att hälsosam mat är både enkelt,roligt och fantastiskt gott! VÅGA,LEKA,SMAKA,NJUTA. Så lyckas du i köket!!! Lycka Karin & Mari

lördag 28 november 2009

Lördagsmys!





Jag och Douglas har haft lördagsmys med världens finaste tjejer. Kvällen började med ett försök till pepparkakshusbygge, Douglas och min guddotter var i gasen och resultatet blev ett riktigt sagoslott ;)
Årets första glögg avnjöts med ädelost på pepparkaka,
och till middag blev det


Sötpotatissoppa med ingefära toppad med fetaost och spenat

Hemgjorda falafell

bön och myntagucka på crustini
.

Kladdkaka med smak av pepparkaka
och vispad grädde

Fruktfat med ananas och melon

Vi var rejält mätta efter kan jag lova.
Tack för en riktigt mysig kväll.
Recept kommer i morgon nu måste jag få lite skönhetssömn.

Godnatt och mys Mari!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar