Karin & Mari

Mitt foto
Karin & Mari Kock/näringsterapeut. Varför gör vi en blogg ihop? Vi brinner för att inspirera DIG!! Till att hälsosam mat är både enkelt,roligt och fantastiskt gott! VÅGA,LEKA,SMAKA,NJUTA. Så lyckas du i köket!!! Lycka Karin & Mari

tisdag 10 november 2009

Hälsomässan!


I söndags tillbringade vi eftermiddagen på hälsomässan jag och Karin. Måste nog säga att jag blev lite besviken, samma sak varje år inget nytt och dessutom inget Reneè Voltaire team som stod och spred glädje i sin annars så färgglada lilla ruta. Mest underhållande va nog ändå den lite smått överenergiska Anna Skipper under sin matshow hon pratade mycket om ayruveda och slet upp Karin som är en typisk Vata, en av dom 3 olika kroppstyperna. (Vilket får bli ett helt annat inlägg.) Själv blev jag mest förtjust i Annas fina förkläde som Leila har designat ett sådant vill jag ha!!!

Natti Mari!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar