Karin & Mari

Mitt foto
Karin & Mari Kock/näringsterapeut. Varför gör vi en blogg ihop? Vi brinner för att inspirera DIG!! Till att hälsosam mat är både enkelt,roligt och fantastiskt gott! VÅGA,LEKA,SMAKA,NJUTA. Så lyckas du i köket!!! Lycka Karin & Mari

söndag 8 november 2009

Fars Dagmys!


Grattis till alla pappor på eran dag. Douglas och Jolie har firat sin pappa med långkalsonger på sängen vilket uppskattades väl. Tänkte att jag skulle laga nåt gott till pappa i huset men det tilläts inte av minstingen i familjen, hon var trött och hungrig efter en heldag med mamma och gudmor på hälsomässan, (mer om det i morgon.) så stackars älsklingen fick göra sin farsdagmiddag själv. Jag bidrog i alla fall med desserten, mitt experiment jag gjorde i går raw pepparkakscheesecake den blev fantastiskt god.


Farsdagmiddag!

Ugnsbakad lax med rostad potatis och morötter på en bädd av färska trattkantareller och harikuvert. Toppad med en gudomligt god ädelostsås.

Lycka Mari!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar