Karin & Mari

Mitt foto
Karin & Mari Kock/näringsterapeut. Varför gör vi en blogg ihop? Vi brinner för att inspirera DIG!! Till att hälsosam mat är både enkelt,roligt och fantastiskt gott! VÅGA,LEKA,SMAKA,NJUTA. Så lyckas du i köket!!! Lycka Karin & Mari

torsdag 28 januari 2010


Jag kan verkligen få ett riktigt sug efter viss mat ibland.
I en veckas tid har jag gått och varit sugen på mozzarella, så i dag bestämde jag mig för att göra en
härlig sallad på:

Mozzarella, avocado, gurka, paprika, soltorkad tomat, rödlök och basilika som jag toppade med pumpafrön, örtsalt och olivolja.
Till det blev det rostade sötpotatischips med vitlök och ingefära samt kummin och chilikryddad lax.

Smakerna gifte sig perfekt så nu har jag mättat mitt sug för den här gången.


Natti natti Mari!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar